Ostukorv:

0 toode(t) - 0,00 €
Ostukorvis pole tooteid.

Teie kaunimate kookide nimel Koogimeistri abiga!


+372 5663 2239

OSTUTINGIMUSED

1. ÜLDTINGIMUSED JA MÕISTED

Ostja - e-poes tooteid telliv isik, kellel on konto ostukeskkonnas või isik, kes tarbib teenust jaemüügis. Ostja nõustub registreerimisel saama Müüja poolt pakutavat informatsiooni sooduspakkumiste kohta e-posti või telefoni teel.

Müüja - tellimusi täitev juriidiline isik ärinimega ALOMER OÜ registrikood 12098582, Nurme 8, Sõmerpalu alevik, Võrumaa, telefon +372 5157265 või +372 56632239,

e-post: koogimeistermerli@gmail.com, koduleht www.koogimeister.ee,

pangarekvisiidid:

Swedbank a/a 221052377968
IBAN EE782200221052377968
SWIFT kood/BIC: HABAEE2X

SEB a/a 10220197988229
IBAN EE891010220197988229

Tellimus/Ostukorv - Ostja poolt lepingu sõlmimiseks valitud tooted.

Pakkumus - ostukeskkonnas kajastatud toodete hind.

Andmekaitse - Müüja avaldab ostukeskkonnas registreeritud isikute andmeid ainult seadustest tulenevatel nõuetel ja kasutab neid andmeid ainult oma majandustegevuses st. tellimuste täitmiseks, vaidluste lahendamiseks ja pakkumuste tegemiseks Ostjatele.

Üldtingimused kehtivad lepingutele, mis sõlmitakse ostukeskkonnas Ostja ning Müüja vahel.

 

2. LEPINGU SÕLMIMINE JA JÕUSTUMINE

Lepingu sõlmimine toimub Ostja poolt tellimuse vormistamisega Müüja ostukeskkonna kaudu. Tehingut vormistades kinnitab Ostja, et on kehtivate üldtingimuste ja ostuinfoga tutvunud ning on nendega nõus ja on tasunud esitatud arve, mille kohta Müüja saab kinnituse finantsasutuselt. Müüja omal äranägemisel võib asuda Tellimust täitma enne makse kinnituse saamist pikaajaliste klientide puhul. Müüdavatele kaupadele ja sõlmitavatelelepingutele kehtivad VÕS toodud erisused ja nõuded.

 

3. ARVELDUS JA TARNETINGIMUSED

Müüja ostukeskkonnas olevate toodete hinnad on kajastatud Eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.

 

4. OSTUJUHIS

Tellimuse teostamiseks siseneb Ostja ostukeskkonda ja valib välja teda huvitavad tooted ja lisab need Ostukorvi. Peale valiku tegemist vajutab Ostja kirjele "Kassasse", mille järel talle kuvatakse tarne- ja arveaadress. Peale aadressi kontrollimist liigub Ostja kirjega "Edasi" järgmisele lehele, kus kuvatakse Lepingu tingimused (tingimustega mittenõustumisel Lepingut ei sõlmita) ja võimalus valida Ostjale sobivaim ja soodsaim tarneviis. Toodud on pakiveoteenust teostavate ettevõtete nimekiri ja saatmise kulu, mis muutub vastavalt nendepoolsele hinnamuutusele etteteatamiseta. Peale seda liigub Ostja edasi makse teostamise võimaluste juurde, kus on SEB, Swedbanki ja PayPal otselingid makse teostamiseks või valib võimaluse "Pangaülekandega". Viimase võimaluse kasutamisel tuleb Tellimus kinnitada ja seejärel saadetakse informatsioon pangarekvisiitide ning Tellimuse numbriga Teie e-mailile.

Maksetähtaeg on 5 ööpäeva. Kui makse pole Müüja arvelduskontole laekunud 5 ööpäeva jooksul, tühistab Müüja tellimuse etteteatamata.

Kauba saatmine ja tagastus

Teie pakk komplekteeritakse hiljemalt tööpäeva jooksul peale tellimuse eest tasumist vaid juhul kui kõik tooted on laos saadaval. Tarneajaga toodete puhul postitatakse kõige pikema tarneaja järgi. 

Transpordiviisideks saate valida Itella SmartPosti, DPD Pakipoe, DPD kulleri ja Koogimeister (kauba üleandmine) vahel.
Lähemalt tarneviisidest: 
DPD Pickup - sobib kliendile, kes soovib uksest-ukseni kullerteenusele soodsamat alternatiivi, seejuures kvaliteedi osas järelenadmisi tegemata. Pickup asukohad üle Eesti leiate, klikkides siia. 
DPD kulleriga – sobib kliendile, kes soovib saadetist sobivasse kohta uksest-ukseni koju või kontorisse. Kõikjale üle Eesti toimetatakse pakk kohale tellimusele järgneval* tööpäeval hiljemalt kell 18:00, mujale Euroopas sõltuvalt sihtriigist 2-8 tööpäevaga.

  • Paki üleandmine allkirja vastu. Paki liikumise teekond, kättetoimetamise aeg ja vastuvõtja andmed on jälgitavad internetis. 
  • Kolm kättetoimetamise katset.
    * tellimusele järgneval - juhul kui tellimus on esitatud samal päeval enne kella 11.00 ! 


Itella SmartPost-

  • Pakiautomaadi teenus on soodsam kui kulleriga või liinibussiga pakkide saatmine.  
  • Pakid liiguvad kiiresti. Näiteks reedel Narvast kell 11.00 saadetud pakk on laupäeval kell 12.30 Valgas. Täpsem graafiku leiad siit. 
  • Pakkide saatmine pakiautomaadi kaudu on mugavam nii paki saajale kui paki saatjale. Pakiautomaadid asuvad kaubanduskeskustes, kus Sa käid oma igapäevaseid oste tegemas. Pole vaja järjekorras seista, pole parkimisprobleeme ja pole vaja täita pabereid. 
  • Ilmastikukindel kaitse! 
  • Klientidelt saadud väga positiivne tagasiside kinnitab pakiautomaadi teenuse kvaliteeti ja mugavust. 

Koogimeister - seda valikut kasutage juhul kui soovite pakki kätte saada Võrus asuvast esinduskauplusest, Jüri tn.26. Samuti valige see viis kui soovite oma "ettevalmistamisel" tellimusele tooteid juurde lisada ning saada pakk komplekteeritult (mitu tellimust ühte pakki).

NB! Müüja ei võta materiaalset vastutust postiteenuse käigus kahjustatud või kadunud toodete eest.

 

5. TELLIMUSE TÜHISTAMINE, LEPINGUST TAGANEMISE JA TELLIMUSE TÄITMISE TÄHTAEG

Müüjal on õigus Tellimus tühistada, kui Tellimuse täitmine ei ole võimalik Müüjast sõltumatutel põhjustel (tõrked kaupade tarnes Müüja lattu ja muud Müüjast mittesõltuvad asjaolud).

Ostjal on õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul ja tellitud kaup tagastada 30 päeva jooksul alates taganemisavalduse tegemisest.

NB! Taganemisõigust ei kohaldata toidukaupadele!

Lepingust taganemiseks tuleb Ostjal teavitada Müüjat üldtingimustes toodud kontaktandmeid kasutades. Tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis, kasutamata ja kahjustamata. Tagastatava toote või tootepakendi olulisel on rikkumisel on Müüjal õigus tagastatavast tootest keelduda. Tagastamise tavalised kulud kuni 10 euro ulatatuses jäävad tarbija kanda, välja arvatud, kui üleantud asi ei vasta tellitule. Tellimuse eest tasutud maksed tagastab Müüja esimesel võimalusel, aga mitte hiljem, kui 30 päeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest kauplejani, Ostja määratud arveldusarvele alates Tellimuse tagastamisest.

Lepingust taganemise puhul arvestatakse VÕS §-des 188-194 sätestatut.

Tellimuse täitmise tähtaeg on toodete "laos" oleku puhul kuni 3 tööpäeva ja "tarneajaga" oleku puhul 7-21(erandjuhud etteteatamisel kuni 30) tööpäeva alates makse laekumisest.

 

6. VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Vaidluste lahendamine toimub poolte kokkuleppel või Tarbijakaitseseaduses sätestatud korras. Üldtingimustes käsitlemata küsimuste lahendamisel kohaldatakse VÕS-s sätestatut.